07 d’octubre 2008

Comentaris dels lectors anònims i no anònims

Estimats lectors, recordeu que aquest és un bloc d'"apunts" (vull dir que són notes escrites una mica a corre-cuita, amb més errors del què ja és normal en un periodista com l'autor d'aquestes línies) . Com que no puc dedicar-hi molt de temps i encara estic una mica 'verd' en això dels blocs, estava fent proves i, de bon començament, havia posat la instrucció de 'comentaris moderats'. Com que no tinc massa temps per fer la 'moderació', provaré de posar el sistema automàtic d'enviament de missatges (sense moderar). A banda, un company de professió m'envia el següent missatge (referit al meu missatge anterior): "Crec recordar que algun cop s'havia parlar del Besós, potser a una entrevista del conseller a algun mitjà (no recordo si va ser a la meva ràdio o a una roda de premsa en algun acte i per la boca petita). El que em sorprén és que semblava que últimament el conseller havia deixat de banda a Narcís Prat. Aquestes coses sempre fan mal a la professió." Agraeixo la comprensió als companys anònims i no anònims que llegeixen aquestes línies.